Is virtualization in de bios Windows 7 al aan?

Is virtialization in de bios in Windows 7 al aan of niet zo niet hoe zet ik deze dan aan en hoe zet ik deze aan bij Windows 8.

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je geen virtuele omgevingen draait in VM of VirtualBox of ESXi dan zal je weinig merken wanneer deze feature aan of uit staat....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor mijn exploit moet dit aan ;)

Antwoorden (1)

Virtualisatie is een feature die afhankelijk is van je processor en dient in de BIOS(verschil per BIOS waar dat moet) ingesteld worden. In je OS hoef je niks in te stellen maar het is erg handig wanneer je VM of VirtualBox draait binnen je OS dit aan te zetten....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik op mijn laptop Virtualbox maar als ik de exploit wil gebruiken krijg ik een bsod.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cheat Engine?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja cheat engine