Hoe fix je een vastlopende bsod Windows 8?

Mijn laptop geeft deze bsod weer system service exception dbk64.sys alleen hij staat nu op 100% maar mijn laptop doet verder niets meer. Loopt hij vast of is hij nog aan het laden? En wat moet ik doen? Ik heb Windows 8.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Heb je er net windows 8 op gezet of zat hier al windows 8 op ?
en werkte dat gewoon normaal ?
had je het probleem na een update ?
probeer eens een systeem herstel in veilig modus ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het komt denk ik door cheat engine maar mijn scherm is nog blauw hoe fix ik dat?
capthavoc
10 jaar geleden
Opnieuw opstarten en tijdens het starten f8 indrukken en veilige modus lukt dat ?
als dat lukt zet je via systeem herstel je pc terug naar een dag dat het wel werkte.
Als het inderdaad om die cheat enige gaat haal je die er er via software af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar de bsod gaat niet weg de laptop gaat niet uit hoe krijg ik mijn laptop uit?

Antwoorden (1)

Deze file behoort toe aan Cheat Engine en sinds Win7/Win8 geen unsigned drivers ondersteund gaat je PC op blauw hierdoor, misschien even booten in veilige modus(F8) en dit programma verwijderen? Je kunt in de advanced bootopties aangeven dat Windows unsigned drivers mag accepteren, maar dat valt buiten de scope van de vraag....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Help mij aub uitleg in stapjes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ps. Het scherm is nog blauw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laptop uit en weer aanzetten, na de BIOS post, maar voor het windows8 logo repeterend op F8 drukken totdat je de opstart opties ziet waaruit je de veilige modus kunt starten...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wartaal voor mij dus ik moet mijn laptop uitzetten door de powerknop vast te houden en dan als ik mijn laptop dan weer aan doe moet ik op F8 drukken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Correct maar op een repeterende manier want inhouden kan weer een BIOS (stuck key) error geven...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan ik er voor zorgen dat cheat engine wel werkt (ik was een lua script voor roblox aan het laden toen mijn laptop crashte).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ps Ik moest dat doen zonder heet roblox proces te selecteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon de cheat engine verwijderen, of Windows XP gebruiken....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel hoe krijg ik cheat engine werkend op mijn Windows 8