Kan je een upgrade-versie van Win7 op een kale PC installeren?

Misschien door tijdens de installatie bijv. een 98/XP-CD in de PC te stoppen als bewijs dat je een vorig OS hebt?
Ik wil niet upgraden, maar een schone install doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Neen, je zal een legale versie van Win7 als basis moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of illegaal?
Als je een legale oudere versie van Windows op de pc hebt staan kun je wel upgraden naar 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dat is niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Een upgrade versie mist de hele basis van het besturingsSysteem. Of dat van windows 7 is of van een andere versie c.q. OS.