hoe kan ik fixen dat mijn computer crasht als ik met mijn muis over een miniatuur van een venster in de taakbalk ga?

in je taakbalk staan alle programmas die zijn geopend, bij windows 7 krijg je als je met je muis op zon programma gaat staan een miniatuur. Als ik met mijn muis over het miniatuur ga crasht mijn computer. Is dit een bekende error? en hoe kan ik het oplossen? ik heb al veel gegoogled maar nog niks gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

scannen met mallwarebytes