Waarom kan ik geen filmpjes/videos kijken?

Het duurt zo lang om een video af te spelen. En elke laadt die opnieuw tot 100% om 4/5 seconden gaat die telkens laden. Ik kan geen normaal videos meer bekijken. Wat is er mis met mijn lepi? Ik heb laatste adope player ook al geïnstalleerd. Op windows 7. Zou het van de antivirus pro afhangen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Heb je nog andere downloads (limewire, bittorrent, microtorrent, windows-updates) aan staan tegelijkertijd?
Als je NetLimter2 te pakken kunt krijgen: die laat haarfijn zien welk programma hoeveel bandbreedte aan 't inpikken is. Je kan ook pech hebben dat je gewoon filmpjes zit te kijken op een trage website. Daar kan jij weinig aan veranderen helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het licht sowieso niet aan flash player maar aan je internetverbinding. Als je lage downloadsnelheid hebt tijdens het kijken van filmpje ook nog andere dingen aan staan die veel van je downloadsnelheid vragen, zoals limewire, newsleecher, uTorrent, of soms kan het al bij een andere video of audio bestand wat je via internet kijkt/luistert zijn.

Je antivirus, ik weet niet welke je hebt, maar bijvoorbeeld Norton kan in de Firewall heel hoog hebben staan. dan houd hij misschien zelfs dit soort dingen tegen. Ik zou even in de firewall instellingen kijken, als daar niets vreemds is, hoger internetsnelheid bestellen.

wat ook nog zou kunnen is dat er een tijdelijke storing bij je provider is. ik zelf heb Ziggo en daar kan je dat op hun website opzoeken, weet niet hoe dat bij andere providers is!