Hoe kan ik foto's in een mapje plaatsen? Ik heb Windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de Modern interface of op de desktop?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet wat Modern Interface is.
Ik heb een Toshiba laptop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De moderne interface is de tegeltjes interface. Dit in tegenstelling tot de "ouderwetse" desktop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de tegeltjes.

Antwoorden (1)

In de tegeltjes omgeving is de gemakkelijkste manier om je bestanden te organiseren, het gebruik van de app "metro commander" dit is vergelijkbaar met de bekende "ouderwetse" verkenner. Hiermee kan je bestnden verplaatsen, mappen maken etc. Je vindt deze app in de store van Windows 8