Is het mogelijk in Windows Vista de mappen-weergave te veranderen naar kolommen, zodat de bovenliggende mappen ook zichtbaar zijn?

Zoals bij de Apple interface ook te zien is, zie bijlage.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Exact zoals de weergegeven gui is standaard niet mogelijk en ik heb ook geen alternatieve verkennersoftware gevonden die het wel kan.

Maar als je gebruik maakt van het navigatievenster in het linkergedeelte van de verkenner kan je alle bovenliggende mappen zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De diverse map-weergave-opties staan bij geopende map in het menu "weergave".
Voor (beperkte) kolomweergave kun je de map openen met "verkenner". Gebruik evt een filemanager voor geavanceerder mogelijkheden, bijv. totalcommander: http://www.ghisler.com/