Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik zien hoeveel werk geheugen ik heb ?

Waar kan ik zien hoeveel werk geheugen ik heb ? Kan iemand mij dat vertellen ? want er lopen wat programma's vast en iemand zij dat ik dan niet genoeg werk geheugen heb. Wacht op antwoord .Alvast Bedankt groetjes opaaltje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
807
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je Ccleaner hebt,
open je dat, en zie je linksboven ergens ook de specs.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Configuratie schern -> systeem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar deze computer druk op je rechtermuisknop ergerns en dan eigenschappen.
Dan staat er RAM en dat is je werkgeheugen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je uit oeren opstart (windows 7: start , zoeken en dan uitvoeren. Bij xp start en dan uitvoeren.) type dan dxdiag, er komen dan wat pop ups op, druk gewoon ok, dan kom je in een menu met al je pc specificaties.

Als je taakbeheerd opent (rechtermuisknop op de balk onder in beeld en dan taakbeheer starten) zit er ook een tab in die laat zien hoeveel ram je gebruikt, in windows is er ook een gadget van hoeveel procent ram je gebruikt,(rechter muisknop op bureaublad en dan gadget toevoegen( windows 7) en dan staat er een soort snelheidsmeter tussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik crtl alt del tegelijk in, kijk naar tablad processen, nu zie je hoeveel memorie je hebt en hoeveel in gebruik is. Doe dit me alle programma's did je normaal ook opstart. Je moet altijd ong. 400 MB vrij hebben, anders gaat je pc swappen en dus traag worden of vastlopen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je nog ,kunt gebruiken , ga naar bureau accessoire 's de fragmentatie ,dan zie er hoeveel enz nog te gebruiken . Is dat teweinig ga nr schijf opruiming (staat een stoffer bij) en v alles aan . Succes .ja en dan de fragmentatie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen werkgeheugen(RAM) maar hardeschuifruimte(HDD).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding