Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de Charms werkbalk uitschakelen?

Ik heb een computer gekocht met Windows 8. Maar ik word gek van die Charms werkbalk, die om de haverklap in beeld komt, niet alleen als ik met de muis aan de rechterkant van mijn scherm zit, maar ook middenin. Ik heb het al geprobeerd in het Register, zie bijgevoegde jpg. Maar hij blijft komen! Hoe kan ik deze uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je nog geen Windows 8.1 erop hebt staan moet je de computer eerst even up-daten via windowns update. 8.1 Kent namelijk wel de functionaliteit om dit uit te schakelen.
Je klikt met rechts op de taakbalk van je bureaublad en kies voor eigenschappen>>tabblad navigatie>> bovenste vinkje (de charms weergeven als ik naar de hoek rechtsboven ga) even uitzetten.
Hier kan je bijvoorbeeld ook instellen dat de computer direct opstart in bureaublad modus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze vinkjes heb ik gezet maar de Charms werkbalk komt nog steeds! Zelfs als ik met de muis midden in het beeld zit. Help!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding