Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je 'overal' zoeken in windows 8.1?

En dan bedoel ik zoeken met de combinatie toetsen van 'windows' + 'F'.
Als ik in windows 8.1 op deze manier wil zoeken, staat er automatisch zoeken in 'bestanden' geselecteerd, terwijl ik eigenlijk liever heb dat hij overal gaat zoeken.

Als ik met mijn muis naar de rechterhoek ga en vervolgens op zoeken klik dan krijg ik wel normaal zoeken 'overal' maar ik wil het zelfde graag bereiken met de combinatietoetsen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

rechterbovenhoek met je muis. Nadat je een zoekcommando heb gegeven kun je bepalen of hij dit beperkt tot een bepaalde categorie. Automatisch is alles. Echter merk dan wel dat het af en toe lijkt of er niets gebeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
misschien eerst de vraag lezen?
Als je de Windows toets +F doet en je klikt op het driehoekje naast "bestanden", kun je andere opties selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn ook andere manieren om te zoeken. De methode die ik altijd gebruik vindt werkelijk alles. Het heet search everything en is echt een heel mooie proggie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding