Is mac os X Lion veilig?

Ik wil graag Mac os X Lion op mijn MacBook pro met Mac os X 10.6.8 kopen uit de mac app store maar blijven dan al mijn bestanden wel blijven zodat er niks weg graat

Toegevoegd na 6 uur:
ik wil mac os x lion graag op mijn extra harde schrijf zetten maar verwijdert hij dan niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja alleen de besturingsysteem Bestanden worden aangepast. Het is wel zo dat veel mensen klagen dat outlook niet kan werken en ook dat Lion soms gewoon ineens vast loopt! Veel mensen vinden het toch niet helemaal geweldig dus als ik jou was zou ik even 2 weekjes wachten tot dat al die narigheid eruit is en dat je veel plezier van je MacBook pro kan hebben.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Al de bestanden die op je Mac staan blijven gewoon bewaard..
Zelf wacht ik liever nog even met Lion. Totdat er nog wat bugs en het één en ander uit is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar niemand kan jou de garantie geven dat alles erop blijft staan, dus voor zulke belangrijke aanpassingen, eerst alles veilig stellen, dat moet je trouwens sowieso.
Verder zou ik eerst de Lion versie eens goed ergens Andes proberen, want hij schijnt nogal anders te zijn dan de voorgangers. Succes!