Goe kan ik kleur brengen in mijn bedieningspaneel en Berichtencentrum op mijn iPad 3?

Vrienden van mij hebben allemaal kleur in hun bedieningspaneel en Berichtencentrum op hun iPhone iPad met ios 7. Bij mij is dat gewoon een kleur en bij hun past het zich aan aan de achtergrond. Hoe zet ik dat aan? Op de foto wil ik graag het uiterlijk van de linker telefoon maar bij mij ziet het er uit als bij de rechter foto

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar

Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verhoog contrast
Dat zeker uit zetten.

Ook in hetzelfde menu Verminder beweging ook zeker op "aan" zetten.

Als dit niet werkt kan het gewoon een probleem van Apple zijn.
Wat ook nog soms werkt is Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen.

Dan ga je wel een aantal dingen opnieuw moeten instellen (achtergrond, geluiden voor apps, ...) (is niet zoveel werk)en het is niet zeker dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het werkt bij jou waarschijnlijk niet omdat Apple het voor jouw model heeft uitgezet.

Niet iedere iPad of iPhone is snel genoeg om de achtergrond te vermengen met het Berichtencentrum. Het werkt dus alleen op modellen waarbij het snel genoeg werkt om niet af te doen aan de gebruikerservaring.

De iPad 3 is nu net 2 jaar oud. Ik vermoed dat je daarmee nèt buiten de boot valt voor dit specifieke effect.