hoe kun je mac os X 10.7 kopen in de app store ? zonder creditcard ?

ik weet dat je een apple id kunt maken in itunes zonder credit card
maar ik wil graag via paypal betalen o.i.d voor de mac os x 10.7 bestirngs versie
en dat is wat anders dan itunes lijkt mij ?
ik wil niet nog eens een account moeten aanmaken via een of ander webbank als click and buy die er wel bij staat ?

Toegevoegd na 28 minuten:
ik heb inmiddels getracht een itunes account aan te maken een apple id lukte maar er was geen mogelijkheid om verder te gaan zonder creditcard ?

capthavoc
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kan iTunes gift cards gebruiken. Deze zijn op nogal wat plaatsen te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
De enige mogelijkheid voor mij b
en hem nu aan het downloaden ;)
toen ik nog vroeg over die memorystick
keek de verkoper me aan alsof hij het in Keulen hoorde donderen,
even mijn collega vragen ????
Tjonge volgens mij moet ik daar maar verkoper worden.
capthavoc
12 jaar geleden
btw de memory stick schijn wel te krijgen te zijn bij macbook die geen DVD speler hebben ?

Andere antwoorden (1)

Of even langs een Apple dealer, daar is deze update ook te koop op een memory-stickje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
maar zit hierbij ook de app store toegang bij ?
voor eventuele latere aankopen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee... Ik werk nog niet onder OSX.10.7
Ook zal de app store er ook wel bijzitten in de programma map
capthavoc
12 jaar geleden
ik heb al snow leopard maar heel veel gedoe misschien is dit een optie zouden ze het ook bij mediamarkt hebben ?