Om msn op mijn laptop de downloaden moet ik minstens Service pack 2 hebben ?- zie beschrijving

Ik wil msn op mijn laptop windows VISTA downloaden maar dit lukt niet hiervoor heb ik Service pack 2 en nog een updater platform ofzo voor nodig waar kan ik Service pack 2 downloaden???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt?

Antwoorden (2)

Ga naar start en dan windows update.
Dan gaat hij zoeken naar updates.
Als het goed is zie je dan een aantal important updates en een aantal optional.
Die optional zijn meestal language packs.
Klik op important deselecteer alles en zoek service pack update.
Sellecteer alles waarin service pack inzit.
En klik download.
Meld me even als het gelukt is of als het niet gelukt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik begrijp niet wat je bedoeld met : Sellecteer alles waarin service pack inzit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qua naam bedoel ik natuurlijk hea je kan niet letterlijk in die update kijken of er een service pack inzit
Bijv als er staat beveiligingsupdate dan sellecteer je het niet.
Maar als er staat windows puntverbetering service pack selecteer je die wel.
Het zelfde geldt voor bijv : service pack content 3
En alleen dat download je
kijk op de site van miop je laptopcrosoft of probeer het via de automatische update