Waarom krijg ik de hele tijd deze melding dat Windows niet kan starten ?

Dit krijg ik altijd op mijn mini laptop, ik kan geen opstart herstel doen want dan blijft die een hele dag hangen . Andere dingen werken ook niet zoals systeem herstel want dan zegt die : disk read error , ook kwam ik eens in een menu dat je een recovery cd er in moet doen maar dat gaat niet want hij heeft geen cd lezer . Wat nu ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een slecht advies gelijk maar een nieuw hd kopen.. Het kan heel goed zijn dat je Boot file naar de knoppen is of een paar slechte sectors maar dat kan je allemaal fixen. Download
http://www.hirensbootcd.org/files/Hirens.BootCD.15.2.zip
En hier informatie om van een USB stick te booten.
http://www.hiren.info/pages/bootcd-on-usb-disk Mocht dat allemaal niet lukken kan je altijd een nieuw HD kopen maar dat doe je echt als laatste.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je harde schijf kapot is dus kun je ook geen opstartherstel doen

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat van die cd ik heb gehoord dat het via usb kan ik heb het zelf ook gehad het beste is om een nieuwe hardeschijf aan te schaffen systeem herstel daar heb je de dvd voor nodig.

Succes