Waarom blijft mijn acer aspire 7730z hangen in het windows opstartscherm ?

Mijn acer aspire 7730z blijft in het windowsstartscherm hangen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het blijven hangen in een boot menu kan komen door een foute driver van Windows, of een foute installatie van Windows. Acer heeft hier een recovery optie voor die je kunt betreden via één van deze toetscombinaties: Alt + F10
Alt + F8 Als beide toetsen niet werken kun je het beste even Acer bellen. Zij zijn volgens mij al wel bekend met het probleem (en ik ook...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou in de eerste plaats de harde schijf van de laptop controleren. Dit kan je met de Ultimate Boot CD. Meer informatie:
http://decomputer.be/boot-disk-ultimate-boot-cd/ Als de harde schijf defect is moet je deze vervangen. Als de schijf geen fouten blijkt te hebben probeer je best systeemherstel. Systeemherstel kan je starten vanuit veilige modus of door te starten vanaf het installatieschijfje van je Windows.

Het beste antwoord

Waarsschijnelijk is je windows installatie kapot. Gegevens van je hardeschijf halen en opnieuw installeren.