Hoe zet je je ps3 het beste uit?

Bijvoorbeeld ik ben mw3 aan het spelen,ik wil stoppen en duw dus op de middelste knop op mijn kastje 3 seconden lang en zo zet ik hem uit.
Mijn vriend zegt dat je eerst de game moet beëindigen en dan de ps3 uitzetten.Klopt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

Nee, je hoeft het spel niet eerst te beëindigen. Hij sluit namelijk eerst het spel af en dan sluit hij zichzelf af (dit zie je niet, maar dit gebeurt wel). Je kan ook je PlayStation Home knop op je controller even indrukken en dan op Systeem uitschakelen drukken, dan hoef je niet steeds naar je PS3 te lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet super erg als je meteen op die Home-knop drukt en systeem afsluiten drukt, maar ik doe het altijd liever dat je eerst de game afsluit en dan de PS3.
En je moet zeker nooit de PS3 afsluiten als je in een game bent door op de POWER knop te drukken!!!!