wat betekent het als het pad met bureaublad begint?

ik heb een boel bestanden soms begint het pad met bureaublad\c\users\tilborghs
andere keren alleen c\users\tilborghs

kan ik het eerst document veilig verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het eerste pad is C:\Users\tilborghs\Bureaublad. Anders dan dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar veilig verwijderen kan wel gewoon.

Het beste antwoord

Het pad verwijst naar de plaats waar het document zich bevind op je PC.
Staat er bureaublad dan wil dat zeggen dat het bestand zich op je bureaublad bevind, bureaublad is in feite ook maar een gewone map en je kunt deze bestanden zonder problemen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
reactie op babberius: dus dat betekent dat een bestand dan twee keer op de pc staat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook gaan om een snelkoppeling. Maar het is vreemd dat een bestandspad begint met bureaublad en dan vervolgens verder gaat met een map die niet op het bureaublad hoort. Als er staat bureaublad/c/... Dan zou dat betekenen dat er een map op het bureaublad staat die C heet met daarin een map die tilborghs heet. Wat erg apart is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uw vraagstelling klopt niet echt, bureaublad kan nooit vooraan staan.
Wat zou kunnen is C - users - naamx - desktop - uw bestand
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn bericht ontvangen is je goede vraag inbox?