Mac mini of iMac?

Hallo,
Ik wil heel graag een iMac. Ik heb het geld, maar een iMac is 1150,- en ik bedacht me net, wat nou als ik een Mac mini koop? Ik heb een grote HD tv, waar ik hem op aan zou kunnen sluiten. Wat kan ik het beste kiezen, een iMac of een Mac mini, (wat zijn de verschillen op het scherm na).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mac Mini is wel handig als je een ander monitor hebt maar k vraag me af of hij met een hdtv de resoluties geeft die je wilt, het beeld zal denk ik niet erg mooi zijn maar goed ik heb geen hd tv dus zeker weten doe ik dat ook niet

toch heeft een mac mini wel wat
zeker als je zeg maar er een windows pc naast wilt later en wilt switchen met ene kvm switch of zoiets

Ik zou een goeie pc monitor erbij kopen
het maakt het een stuk flexibel en juist daar zou ik voor gaan.
en ik denk dat een eventueel uitbreiding van geheugen o.i.d met een mac mini ook makkelijker en goedkoper zal zijn
zeker de overweging waard
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wij hebben een macmini aangesloten op tv en het beeld is prachtig helder!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel erg wennen alleen zo'n heel ander computersysteem. ken nog niet veel mensen die er ook een hebben dus moeilijk om aan info te komen, je moet het allemaal zelf uitzoeken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je ook gedacht aan een Macbook? Ook erg handig.
Zelf heb ik ook een miniMac aangesloten op een gewone LCD,
PC monitor. (HP w2007v) Je zou een PC monitor kunnen voor de miniMac kunnen nemen en dan de LED uitvoering, deze is bere zuinig met energie. (o.a.Iiama)
Heb je ook gelijk de mooie beeldkwaliteit.
(o.a. voor foto bewerking)