hoe krijg ik een vastgelopen verwijder knop weg op mijn pc? (zie foto)

Ik heb een bestand verwijdert naar mijn prullebak maar nu blijf die knop hangen. hij blijft in mijn scherm staan en gaat niet weg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je computer even opnieuw opstarten. Het venstertje staat vast in het geheugen. Door opnieuw op te starten leeg je het werkgeheugen even, en wordt alles opnieuw van je harde schijf geladen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het ook mogelijk om hem niet opnieuw te opstarten?
Powergen
10 jaar geleden
Doe nou maar.. het wachten op een antwoord zonder opnieuw op te starten duurt langer dan het opstarten zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas niet; dat is een onmogelijke opgave, omdat het venstertje anders in je werkgeheugen blijft staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je niet explorer.exe stoppen via taakbeheer en deze vervolgens opnieuw starten door bij nieuw proces explorer in te voeren?