vraag is al eerder gesteld, antwoord is nee, het kan niet.

eenmaal ios 7 en je kan niet meer terug naar ios 6.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wel met een emulator ofzo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat gaat helaas niet.
Ja dat kan, je kan hem upgraden en downgraden, op youtube staat een filmpje hoe je dat kan doen het moet via itunes ik zal even kijken of ik het filmpje kan vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alvast bedankt, als he het niet kan vinden zoek ik het wel. Wil je dan zeggen wat ik moet zoeken op YouTube?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://m.youtube.com/watch?v=scFqMyuxToE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DscFqMyuxToE ik kan de officiele niet direct vinden maar deze werkt ook prima, ik zou hem wel op ios 7 zetten want anders krijg je tegenwoordig problemen met de ios 6 omdat bijna alle apps updates hebben voor ios 7..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet waar, tijdens de beta's kon dat nog wel maar nu niet meer.
Als je een IOS installeert, wordt ie altijd door apple gecontroleerd. In de tijd van de beta's accepteerde apple IOS 6 nog. Maar toen de definitive versie uitkwam, werd het onmogelijk om nog te downgraden naar IOS 6 of lager.