Nou, ik zou dit niet doen. ZEKER niet als windows 7 steeds trager word. (dit kan komen door te veel software enz. enz.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je pc trager gaat werken, kun je beter daar een oplossing voor zoeken.

Ik had hetzelfde probleem, ben TuneUp Utilities gaan gebruiken en sindsdien werkt m’n pc weer even snel als in het begin. En na jaren gebruik werkt alles nog steeds flitsend snel.
TuneUp maakt automatisch schoon, verwijdert defecte koppelingen, zorgt voor meer geheugen- en diskruimte, etc.

Als je een gratis programma zoekt, zou je het prachtige Ccleaner kunnen proberen. Daarbij moet je wel zelf alles regelmatig schoonmaken, maar voor veel mensen blijkt dit een oplossing (Bij mij destijds niet).
SimonV