windows 8 a pp start niet door ik heb de goede schermresolutie PackardBell DOT S2?

ik heb de goede scherm resolutie en hij start gewoon niet door hij gaat zo weer naar de homemenu hij geeft helemaal niks aan hij gaat direct weer naar het startscherm kunnen jullie mij helpen plssssssssss~!!!!?

PackardBell DOT S2 Black !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor toegang tot de Windows Store en voor het downloaden en uitvoeren van apps is een actieve internetverbinding en een schermresolutie van minimaal 1024 x 768 vereist !!!

u scherm resolutie is 1024x600 dus te weinig

das dat betekent en het wel aan de scherm resolutie ligt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga gewoon over op Windows 7, ben je van dat gezeik af.