Mijn wii U valt steeds uit. Wat is het probleem?

Hij start wel op, maar hij aanvaardt het spel niet en als ik dan op de CD klik, dan valt hij na n tijd weer uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Batterij leeg.
Ritsuka
10 jaar geleden
De Wii U is een console, zit op stopcontact
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LOL, Wii U is een console welke altijd onder netstroom staat, en geen accu heeft.
Amadea
10 jaar geleden
Zit er echt geen batterij in, om gegevens te onthouden als de stroom is uitgevallen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als zo'n batterij op is, valt je systeem niet uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik zou adviseren is de Wii een factory reset geven, de firmware updaten, en als dan de problemen blijven teruggaan naar de winkel. Het kan niet anders of je hebt nog garantie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.nintendo.com/consumer/systems/wiiu/en_na/system_settings.jsp?menu=delete_all_content&submenu=wup-settings-ht-restore-default Pas wel op, gegevens gaan verloren.

Antwoorden (1)

het kan zijn dat de stekker er niet goed in zit of het spel is stuk