welke videokaart is geschrikt voor de spel: Combat Arms ?

wil het liefst 150 fps max:150euro

Toegevoegd na 1 dag:
intel core i7 2600
ram8
2tb
500w

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waar heb je 150 fps voor nodig? Heb jij supersnelle ogen? 60 fps zal wel ruimschoots volstaan, toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met die processor kun je wel even vooruit. Ook met een snellere kaart. Maar een 7850 of 660 zoals ik al zei is voor dat spel gewoon genoeg. Verder moet je je richten op 60 fps. Als je dat haalt, heb je perfect beeld. 80 Fps is leuk voor de benchmark-scores, maar zul je in de ervaring niets aan hebben.

Antwoorden (1)

In deze prijsklasse een 7850 of 660. Kosten beiden rond de 150 euro en presteren ongeveer gelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit. Waarom overigens 150fps :o
Dat slaat nergens op...