Hoe kan ik Windows 8 op de Nederlandse taal instellen?

Ik heb pas sinds een paar dagen een laptop met Windows 8 en moet nog veel uitvinden want eerder had ik XP en Vista.
Degene die de pc voor mij heeft geïnstalleerd heeft hem op Engels laten staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Ga met je muis naar rechtsonder (of Windows toets+C), klik vervolgens op het tandwieltje (waar ook de aan/uit knop zit). Klik vervolgens onderaan op Change the settings of the PC. Klik op 'General', scroll dan naar onderen totdat je 'language' ziet.
Klik daar op 'Language preferences' en vervolgens op 'Add language'.

Screenshots in de bron:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Taal van Window 8 wijzigen:
1. Druk op de Windows-toets + C, en klik op Settings (Instellingen).
2. Ga op het tabblad General (Algemeen) en klik op Language Preferences (Taal Voorkeuren).
3. Klik Add Language (taal toevoegen).
4. Selecteer de taal, eventueel de juiste regio (Vlaams, Nederlands).
5. Klik Add en Confirm.
6. De taal verschijnt (Je pc moet wel met het internet verbonden zijn).
7. Klik op "Download and install the language pack"
De taal zal worden gedownload en geinstalleerd.
Succes!