Mijn epson printer wil wel afrukken, maar niet scannen naar de computer. iemand een idee?

epson styllus SX230.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een nieuwe versie van windows geinstelleer, de nieuwste 7 denk ik en mijn printers weigeren dienst, niet enkel de deze, kan het daar ergens mee te maken hebben?
bamibal
10 jaar geleden
Zo te lezen is het een mannelijke printer...

Antwoorden (2)

Er vanuit gaande dat je i.p.v. "afrukken" , "afdrukken" bedoelt, is er geen verbinding tussen de PC en je printer.

Ik zou eens kijken bij je 'configuratiescherm' en daar bij 'printers en toebehoren' ga eens zoeken of je pc iets kan herkennen.

Ook je verbindingen controleren kan geen kwaad.
10 jaar geleden
Ga eens naar de site van Epson en download daar de drivers voor die SX230.
En anders met de zoekmachine op " Epson SX 230 drivers" (zo deed ik het).
Daar vind je meestal het gehele nieuwste driverpakket voor die printers.
Meestal is het een kwestie dat er op jouw bijgeleverde cd een verouderde driver staat waar noch windows7 noch je printer iets mee kunnen.
Op die wijze heb ik ook een Epson SX235 scanner/printer helemaal goed en draadloos aan de praat gekregen waar geeneens meer een driver cd bij was.