Kan je met windows 8 naar je bureaublad en youtube draaien via internet tegelijk?

Als ik naar youtube ga klik ik op play en dan speelt het liedje. Als ik dan in de linkerboven- of linkeronderhoek klik, stopt de muziek gewoon? Hoe kan ik dan muziek draaien zonder op de site zelf te moeten zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat doe ik alle dagen.
Je kan gewoon vanuit de desktopmodus je internetexplorer aan roepen.
Deze kan je dan verkleinen en gewoon doorwerken.
Wil je gewoon doorgaan met internetten?
Open dan gewoon een nieuw tabblad,
Je muziek blijft dan gewoon in de achtergrond doorspelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer gewoon google chrome met deze kan je de youtube video op 1 tabblad draaien
en browsen via een ander tabblad ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat onze vraagsteller hier bedoeld als ze op het Windows 8 bureaublad zit. Ik kan haar aanraden om het Windows 7 bureaublad te gebruiken.
Waarschijnlijk pauzeert de app, gebruik eens de desktopbrowser, of beter nog een interessanter alternatief zoals firefox.