hoe krijg ik het rode kruisje bij mijn wireles wifi weg?

hallo ik heb een MSI CR650 laptop met windows 7. ik heb hem opnieuw geinstalleerd en alles werkt behalve de wifi. heb alle drivers geinstalleerd en toch steeds dat rode kruisje. er staat: Er zijn geen verbindingen beschikbaar. toch weet ik heel zeker dat er verbindingen zijn want mijn 2e laptop HP Pavilion G6 is gewoon met wifi verbonden. ik heb bij START > UITVOEREN > CMD het commando IPCONFIG ingevoert en er staat: Er kan geen enkele bewerking op de draadloze netwerkverbindingen worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten. Er heeft zich een fout voorgedaan bij het vrijgeven van deze interface: Loopback Pseudo-Interface 1 (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden) bij CMD commando IPCONFIG /RELEASE een en al error en staat dat het medium is ontkoppeld. nog vervelender is dat de funktie toets FN + F10 niet werkt, er zit geen schakelaar rondom de laptop om het wifi mee aan te zetten, alle instellingen van wifi zijn precies het zelfde als met mijn 2e pc die wel op wifi zit betreft TCP/IP. ook de internet protocol versie 4 (TCP/IPv4) en de 6 zijn het zelfde instellingen. drivers zijn geinstalleerd en geen netwerk. er staat blijvend een rode kruis. heb alles af gegoogle kan nergens een exacte oplossing vinden. zeg er wel bij dat ik de laptop uit elkaar gehaald hebt om het beeldscherm te vervangen die stuk was. heb ik soms ergens een fout gemaakt met een kabel aansluiting? is de wifi ontvanger soms kapot of zo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Nou ...pfoei ! Ik denk dat je toch een foutje hebt gemaakt met het in elkaar zetten van de Laptop . De toetscombinatie Fn F10 heb je natuurlijk nodig om de wifi aan te zetten. Dus waarschijnlijk zit het met het toetsenbord ook niet helemaal lekker .
Ik zou zeggen ; weer uit elkaar halen en de aansluitingen controleren .
Succes .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laptop ziet er prima uit, de commando ipconfig /release en /renew werken alleen als er al een verbinding was.
Eerst moet je netwerkkaart weer worden aangezet, dit kan met fn + F8.