Zijn er tabletten met Windows Phone 8.1 er op?

Ik zoek een Windows tablet. Nu kan ik maar 2 types vinden, namelijk tabletten met een volledige Windows er op, maar die zijn vrij duur, en ik vind tabletten met Windows RT er op, maar dit is een te kale versie, en werkt niet met alle websites (waar bepaalde plug-ins nodig zijn en Flash en dergelijke).

Nu heb ik gemerkt dat die bepaalde websites (bijvoorbeeld spelpunt.nl) wel werkt met mijn smartphone met Windows 8.1 er op.

Dus... mijn vraag... zijn er tablets met deze besturingssysteem? En zoja.. welke? Liefst van 10 inch of groter...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een volwaardige tablet zoals jij zoekt met WP8 bestaat niet. Wat er het dichtste in de buurt komt is een phablet: de Nokia Luma 1520; een inch lruising tussen een telefoon en een tablet die draait op WP8.1. De 10 inch Nokia Lumia 2520 tablet draait weer op RT.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat vrteemd dat je wel telefoons kan kopen voor 100 euro met Windows 8 er op... maar dat er geen tabletten zijn met dit besturingssysteem?
Een phablet is echt te klein. En RT is te kaal, werkt niet alles op.
Wil dus echt Windows Phone er op, of anders een echte Windows 8.