Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn pc geeft een zwarte achtergrond, wat heb ik precies verwijdert?

Ik heb iets verwijdert bij 'mijn documenten' en nu is mijn achtergrond weg en internet! Kan ik dit zelf oplossen of kan ik de PC beter even wegbrengen? Systeemherstel is al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je bij 'Documenten' iets verwijdert hebt, bevindt zich dat nu toch in je prullenbak? Of heb je die geleegd? Zoniet, zet alles dan terug vanuit de prullenbak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas stond het niet in de prullenbak

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je scherm achtergrond kan je misschien terug krijgen door onder configuratie beeldscherm te zoeken
en daar of een thema uit te zoeken of gewoon een los achtergrond plaatje het doet er even niet toe welk plaatje waarschijnlijk heb je misschien een plaatje als achtergrond ingesteld die in mijn documenten stond ? dat vind je dus later wel weer terug op het internet of zo
je internet is vast niet weg maar alleen het icoon ervan ?
zit het echt niet in de prullenbak ?
en anders in je start progamma lijst ?
als je hem daar vindt kan je er op rechtsklikken en kopieren naar buroblad

Dit is niet iets waarvoor je hem meteen wegbrengt zal de reparateur leuk vinden 25 euro alleen voor het terugzetten van sommige iconen ;)
een handige iemand in de buurt is meestal gratis.
(Lees meer...)
capthavoc
9 jaar geleden
Rechtermuisklik op het zwarte bureablad
"Aan Persoonlijke Voorkeur Aanpassen"
"Bureablad Achtergrond"

(Waarschijnlijk heb je het oude plaatje weggegooid je zal dus een nieuwe moeten kiezen of eerst de oude weer downloaden o.i.d.)

Windowsknop
{tik in:} IE
Rechtermuisklik op het blauwe icoon met de E
Kies iets als snelkoppeling maken (heb geen 7 maar 8 dus dat werkt iets anders)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding