Kan de Packard bell EasyNote TK81 op Windows 8 draaien?

Ik heb de Packard bell Easynote TK81 al een paar jaar en zou graag naar Windows 8 willen upgraden. Ik weet niet of het alle vereisten heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan ik had ook een Easynote TK81 en hij draaide windows 8 beter dan windows 7. Maar dat komt omdat windows 8 ook is gemaakt voor minder goede pc's/laptops.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met het allergrootste gemak, heb em zelf ook en ben ICT-er. Draait nog 10x beter dan Windows 7. Drivers zoeken hoeft ook niet, alles pakt Win 8 en mocht dat niet werken mail je maar voor een driverpack die ik je kan doen toekomen. Succes!