Ja. Er zijn een aantal simpele spelletjes gemaakt voor de grafische rekenmachine, zoals snake. Vraag eens rond op school, er zijn vast mensen die er een paar hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, kijk in mijn bron voor alle informatie hierover. op linkkabel.nl staat precies uitgelegd hoe het werkt, ik heb in mijn middelbare schooltijd persoonlijk veel plezier gehad aan pokemon op de ti 84 plus!
Het is wel even werk om alles werkend te krijgen hoor, maar het is zeker mogelijk!