Is het mogelijk om apple TV (g3) te gebruiken als 2e scherm?

Ik heb een Macbook Pro en wil graag (als dit mogelijk is) mijn Apple TV als 2e scherm gebruiken en niet zoals het standaard werkt, synchroon weergaven.

Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Apple TV is een kastje dat je NAAST je tv of monitor plaatst. Het is een mediaspeler geen beeldscherm/monitor/tv. Het moet je toch opgevallen zijn?! Althans je praat er over alsof je er een hebt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Apple_tv

Antwoorden (2)

Neen, een mediaspeler kan je niet als beeldscherm gebruiken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Apple_tv
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer dat dit niet mogelijk is. Het is namelijk nu gewoon mogelijk om met mijn Macbook het scherm te delen op mijn TV maar jammer dat dit dan niet als second screen ingesteld kan worden dat ik bijvoorbeeld 1 venster naar mijn TV sleep en niet de rest van mijn scherm, zeg maar. Nu doe ik het elke keer met mijn HDMI Kabel ;) zodat er een 2e scherm wordt gezien op mijn Macbook ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
??????????????????????????????????? Ik snap jou niet. Je hebt een mediaspeler (apple TV), dat is een kastje wat beeld uitstuurt. Hoe kan je dan niet snappen dat dat geen beeldscherm is. Of je bedoelt helemaal wat anders. Leg eens stap voor stap uit wat je zou willen, zeg bij alles wat wat is en hoe het aangesloten zou moeten zijn (in jouw hoofd). Misschien na zes keer lezen wil je zoiets: -Mac book pro
-Apple TV op TV aangesloten (met HDMI). MBP stuurt de Apple TV aan via het (WiFi)netwerk, MBP gaat doen alsof de Apple TV+TV een tweede monitor is? Als je dat bedoelt is het antwoord voor zover ik weet nee. Snap je dat je vraag heel gek klinkt. Zelfde als: Kan ik mijn versterker als speaker gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit kan juist wel met Apple tv!
dit kan met Airplay de functie syncroon dan zie je op het beeldscherm van apple tv wat je doet op je Macbook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt, ik wil het als 2e scherm gebruiken, zodat ik geen kabels hoef te gebruiken tussen mijn tv en macbook. Nu zie ik het zelfde beeld, maar ik wil graag een uitbreiding hebben. Sorry al het bij de vraag niet duidelijk was.