hoe verwijder ik het (hotmail) wachtwoord van mijn pc?

Nadat ik windows 10 heb geinstalleerd en mijn hotmail acc heb gelinkt, is automatisch mijn hotmail wachtwoord als pc wachtwoord ingesteld. Elke keer dat mijn pc opstart moet ik dat wachtwoord invoeren, en ik krijg het niet voor elkaar dat wachtwoord eraf te gooien. Ondertussen begint dit me erg te irriteren. Alles ondertussen al geprobeerd, en de instelling: ''Wanneer moet een wachtwoord worden vereist als u bij de computer terugkomt?'' is ook nutteloos, aangezien ik die op nooit heb gezet en er geen enkele verandering is.
Als dit niet opgelost kan worden zal ik maar weer teruggaan naar windows 7....

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ga naar Start en type: User accounts.
Klik op het betreffende icoontje en klik vervolgens op PC- instellingen wijzigen.
Klik onder PC instellingen op accounts.
Klik op jouw account.
Klik op de link "Login met een lokaal account"

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik ben zelf gevrijwaard van Windows 10, dus kan niet checken of het klopt.
Zie eventueel de linken.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! Kan weer normaal inloggen en alles is voor de rest hetzelfde gebleven.