Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik Vista overzetten naar Windows 7?

Ik heb Vista op mijn laptop. Via http://www.windows.nl/UpgradeWizard.aspx kan je overstappen naar Windows 7. Is dat slim om te doen? Dat is trouwens toch ook gratis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ligt eraan, als je systeem goed draait en geen problemen geeft is er geen aanleiding. Windows7 is wat gemakkelijker in gebruik. Maar nogmaals als je geen problemen hebt niet doef of nog even wachten. Laat ze eerst maar alle problemen oplossen. Daarnaast kan de prijs alleen maar zakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja zeker doen, Windows 7 is heel goed, veel beter dan zijn twee voorgangers... Ik zeg: DOEN... Heel slim...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 is inderdaad een erg prettig besturingssysteem, en een stuk stabieler.

Het is uiteraard niet gratis, tenzij je laptop enkele maanden oud is en je Windows 7 in de prijs hebt gekocht via het 'gratis upgrade programma'.

Een upgradelicentie van Vista naar 7 kost (Home Premium) zo'n 130 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 draait veel prettiger dan Vista zo is mijn ervaring.
Upgraden van de computer van Vista naar Windows 7 geeft bij veel mensen problemen.
Het beste is om de upgrade-versie schoon te installeren.
Dat gaat probleemloos.
(dit lukt overigens alleen als de Vista of XP-versie legaal is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis?
Mooi niet hoor.
Wel is Windows 7 een hele verbetering maar het kost je wel +/- € 120,00
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding