Moet ik Vista overzetten naar Windows 7?

Ik heb Vista op mijn laptop. Via http://www.windows.nl/UpgradeWizard.aspx kan je overstappen naar Windows 7. Is dat slim om te doen? Dat is trouwens toch ook gratis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ligt eraan, als je systeem goed draait en geen problemen geeft is er geen aanleiding. Windows7 is wat gemakkelijker in gebruik. Maar nogmaals als je geen problemen hebt niet doef of nog even wachten. Laat ze eerst maar alle problemen oplossen. Daarnaast kan de prijs alleen maar zakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja zeker doen, Windows 7 is heel goed, veel beter dan zijn twee voorgangers... Ik zeg: DOEN... Heel slim...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 is inderdaad een erg prettig besturingssysteem, en een stuk stabieler.

Het is uiteraard niet gratis, tenzij je laptop enkele maanden oud is en je Windows 7 in de prijs hebt gekocht via het 'gratis upgrade programma'.

Een upgradelicentie van Vista naar 7 kost (Home Premium) zo'n 130 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 draait veel prettiger dan Vista zo is mijn ervaring.
Upgraden van de computer van Vista naar Windows 7 geeft bij veel mensen problemen.
Het beste is om de upgrade-versie schoon te installeren.
Dat gaat probleemloos.
(dit lukt overigens alleen als de Vista of XP-versie legaal is)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis?
Mooi niet hoor.
Wel is Windows 7 een hele verbetering maar het kost je wel +/- € 120,00