Mijn stuurprogramma van CD en DVD op mijn laptop werkt niet meer, ik krijg een foutcode 39. Het gaat om: HP DVD RW AD-7701H SATA CdRom Device?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk heb je last van een intere filter in het register bestand van windows, dit kan komen door verschillende brand programma,s. Je kunt proberen om de upper en/of lower filter uit het register te halen en daarnaar de pc of laptop opnieuw op te starten. Zie bijgevoegde link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Code 39
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil graag weten hoe dit op te lossen.....