waar kan ik stuurprogramma voor netwerk adapter downloaden?

ik gebruik windows 7 home prem OA
mijn laptop is van het merk packard bell easynote LM
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ben al 2 maand radeloos opzoek!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar de volgende site http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download
geef aan wel apparaat je hebt en je ziet alle stuurprogramma's voor je LAN en WLAN

Het beste antwoord

Meestal zit er een utility cd bij je laptop daar staat sowieso een driver op. (mocht die niet of out date zijn) Anders moet je je Netwerk Adapter opzoeken in je pc. dat doe je zo: Start -> Configuratiescherm -> Hardware en geluiden -> Apparaatbeheer -> Netwerkadapter. Dan moet je naar de site gaan van die adapter en dan de drivers downloaden en installeren.

Voor vragen mail gerust.

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1. Ga naar apparaatbeheer (gewoon in je windows zoekbalk dit intypen)
2. Zoek hier in de lijst naar je netwerkkaart
3. Rechterknop op je netwerkkaart
4. Stuurprogramma's bijwerken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb momenteel geen internet op die laptop waarvoor ik dat stuurprogramma nodig heb, kan ik via de stappen die je vermeld hebt zo toch het stuurprogramma bijwerken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het de draadloze netwerkadapter die je wilt installeren? Meestal wordt je LAN-adapter (bekabeld) automatisch geïnstalleerd en zou je wel verbinding hebben met het internet indien je bekabeld werkt.
Probeer dan dit stuurprogramma's bij te werken en je hebt ook Wi-Fi ;). Indien niet zou ik gewoon Maartenb zijn antwoord volgen en kijken als je een driver cd hebt meegekregen. Als je deze cd niet hebt meegekregen even gaan klagen waar je de laptop hebt aangekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
staan 2adapters op waarvan van beide het stuurprogramma ontbreekt
heb laptop gekocht in photohal maar sinds enkele maanden heeft photohal de deuren gesloten :-(