Ik zet mijn laptop aan, krijg bericht "druk op f2 voor setup" hij schakelt uit, terug in enz.Iemand een oplossing?

Toegevoegd na 6 dagen:
Morgen 18/3 weet ik meer, dan is hij gerepareerd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
itsme
11 jaar geleden
Wat voor laptop, wat voor besturingssysteem, wat is er laatst gebeurd met de laptop (nieuwe programmatuur/systeem geinstalleerd?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een Acer travelmate met Windows 7.Laatste tijd niets geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan niet in bios komen. Op f2 drukken doet niets.Geen piepjes of iets.Heb vaandaag mijn laptop naar pc dokter gedaan.Ben benieuwd
Alvast bedankt voor jullie reactie.Kan ik jullie laten weten wat de oplossing was dab kunnen er andere mensen met hetzelfde probleem mee geholpen worden
Groetjes

Antwoorden (1)

Druk eens op die F2 toets meestal kom je dan in de bios kijk even of je ergens iets kan vinden om de instellingen van de bios naar default kan zetten en dan kijken of je ergens de instellingen kan opslaan en bios verlaten. Het kan zijn dat de harddisk niet gevonden wordt door de bios en dan krijg je vaak deze melding