ik heb windows 8 pro gekocht en moest daarna mijn hard disk vervangen, nu geld de product code niet meer volgens windows, wat moet ik hierop doen ?

ik heb mn harddisk vervangen door een ssd hardeschijf ,maar nu geld volgens window de product code niet meer. is hier een oplossing op ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Even een mailtje sturen naar microsoft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met bellen gaat het sneller.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan natuurlijk ook..
volgens mij kan je gewoon bellen met microsoft als het goed is komt dat nummer in beeld tijdens het proberen te activeren.
Als je echt alleen de hd hebt vervangen
Dan lijkt me dat geen probleem
Mocht je zeg maar een ook een andere processor hebben
dan heb je wel een probleem vrees ik
capthavoc