ik had Windows 7 64x en nu windows 8 32x zonder drivers en de windows7 hersteldvd us beschadigd hoe kan ik terug naar de fabrieksinstellingen?

İk heb een Sony VAİO SVE1511J1EB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien heb je naast die beschadigde dvd op de harde schijf nog een herstelpartitie ?
(is die dvd een zelfgebrande ?)
of een echte geperste ?
Onder de herstel partitie zit ook de mogelijkheid een backup te maken van die herstel dvd als het goed is

dus via herstel partitie je systeem terug zetten
en dan via of opnieuw de herstel partitie starten en zoeken naar de mogelijkheid de backup set te branden
of wellicht zit er een programma speciaal voor sony geschreven in je programma lijst die deze taak eenmalig kan uitvoeren

de herstelpartitie kan je opstarten door tijdens het booten een bepaalde toetsencombi in te drukken zie eventueel handleiding
naar recovery of herstel partitie toetsen combinatie

Toegevoegd na 6 minuten:
even gezocht de f10 is schijnbaar de key
dus start de pc op en druk meteen op f10
je komt dan waarschijnlijk in het recovery menu
en dat zla je verder helpen

hopelijk lukt dat
zo niet kun je dan zeggen wat de fout met de dvd zegt ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is nou precies het idee van het schrijven zonder punctuatie en random enters? Irritatie opwekken, anders lijken, trolling? Prima antwoord alleen compleet onleesbaar.