Ik krijg geen melding wanneer ik een usb-stick in mijn laptop steek. Wat moet ik doen?

Het is alleen 1 bepaalde usb-stick. De rest doet het wel gewoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Kan je wel zien of er bestanden op staan? Zo niet, dan is ie kapot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg rechtsonderaan wel een usb pictogram te zien en ik hoor ook zo'n 'usb melding' zegmaar.. Maar ik kan verder niks openen om de bestanden te kunnen bekijken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Start > Computer
Staat ie daar niet tussen "apparaten met verwisselbare opslagruimte"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helemaal niks..

Antwoorden (3)

een niuwe usb-stick kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even rebooten, zo kunnen helpen(dus niet standby, echt herstarten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had al gedaan.. Maar alsnog niks veranderd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al op anderr pc geprobeerd?
Even de betreffende usb stick in een andere pc proberen als ie daar ook niet werkt is hij defect .
capthavoc