Is het verstandig om een laptop met windows 8 te kopen i.v.m software ?

Ik vroeg me af, is het verstandig om een laptop met windows 8 te kopen i.v.m software , want volgens mij is er niet veel aanbod want windows 8 is vrij nieuw.

Zo ja , is deze laptop snel genoeg :
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3520/pd?oc=n0015m12&model_id=inspiron-15-3520

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna alle software die op 7 draait, draait ook op 8.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snel genoeg voor wat?

Het beste antwoord

Vrijwel alle software die op Win7 draait, draait ook op Win8, dus dat is geen probleem!

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder zijn de specificaties van die laptop wel erg krap bemeten. Met name de Celeron-processor en slechts 2GG intern geheugen maken die niet echt een snelheidsmonster...
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dankje , wist ik niet .
Ik die laptop in de link ook goed?