Ik heb laatst whatsapp op mijn Ipod Touch gezet, maar nu staat er als ik hem open 'wordt niet ondersteund'. Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
simkaart in je iPod? Dat past niet.

Antwoorden (5)

Whatsapp is niet mogelijk om een iPod die niet gejailbreakt is.
Het werkt alleen als jij dus je iPod Jailbreakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp is gekoppeld aan een (mobiel) telefoonnummer, en dat heeft een ipod niet. Het kan dus niet werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan gerwoon niet op de iPod Touch, tenzij je hem gejailbreakt hebt. Maar Whatsapp is altijd gekoppeld aan een telefoonnummer en dat kan helaas niet op de iPod Touch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*gerwoon = gewoon. Typfoutje ;-)
Om whatsapp te kunnen gebruiken op een iPod touch moet je deze gejailbreakt hebben. Je moet dan naar cydia gaan en zoeken naar "whatspad". Als je dat installeert zou whatsapp gewoon moeten werken. (voor de onwetenden onder ons: dit werkt gewoon, ik heb het zelf ook)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp werkt niet op een iPod. Werkt alleen voor iPhone. Je hebt namelijk een telefoonnummer nodig