windows8 opnieuw installeren met dezelfde code mogelijk?

Hallo, ik heb windows 8 gekocht, heb het geïnstalleerd, maar ik wil het opnieuw installeren, kan ik dan mijn product code nog een keer gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is mogelijk om windows 7 keer opnieuw te installeren op een enkele computer. Na deze 7 keer, is het niet mogelijk om een online activatie uit te voeren.

Wel is het mogelijk om dan per telefoon opnieuw te activeren. Hier is, zover ik weet, geen limiet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dat wis ik nog niet!

Andere antwoorden (1)

Ja het is namelijk een legale versie dus kun je hem gewoon nogmaals installeren.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had een upgrade van windows 7 naar 8 gekocht voor 30 geldt dat hetzelfde?
ronron1212
11 jaar geleden
nee
Powergen
11 jaar geleden
Ja dat kan, ik heb Win8 ook opnieuw geupgrade met dezelfde code. Dat werkt gewoon. Als het niet werkt moet je wel even contact opnemen met Microsoft.
capthavoc
11 jaar geleden
zolang het op dezelfde computer is kan dat ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn ervaringen zijn dat je die codes een stuk of 10 a 20 keer kunt gebruiken zonder problemen.. Hierna moet je vaak even een belletje plegen naar het gratis 0800-nummer van microsoft..