Windows xp geinstalleerd maar er ontrbreekt een driver wat te doen?

Ik heb windows xp geïnstalleerd op een computer omdat die een beetje langzaam ging. Er zat al windows xp op. Als ik nu de pc opstart geeft hij aan dat hij geen netwerkaart leest. Ik neem aan dat de driver hiervoor al is geinstalleerd want dit heb ik al gecontroleerd via het systeem. Wat moet ik nu doen en waar kan ik die driver vandaan halen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wat denk ik belangrijk is is dat je ook even naar een chipset driver moet zoeken ? deze is vaak nodig, voordat de driver van geluidkaart,videokaart en netwerkkaart etc helemaal goed werken heb je misschien een driver cd er nog bij dan staat deze er vast op ? zo niet zoek het type moederbord dat je hebt op de site van de fabrikant en zoek of je daar chipset driver ziet als je deze als eerste installeert worden vaak de andere drivers wel geboden via windows update (eventueel via optionele downloads ) dat gebeurd overigens alleen als je sp2 of hoger sp3 er op hebt Je kan de sp3 service pack beter apart downloaden er staat dan wel IT pakket maar deze kan je gewoon gebruiken en is sneller te downloaden dan via windows update die doet het stukje bij beetje met veel reboots met dit pakket ben je grotendeels meteen klaar let wel op de taalversie Dus zoek eerst de chipset driver en daarna eventueel netwerkkaart driver meestal niet eens meer nodig en dan meteen een virus scanner er op en dan sp3

Bronnen:
http://www.microsoft.com/nl-nl/download/de...

Van internet via een andere computer. Dan met een usb stick er op zetten en dan werkt het internet ook op de computer die je opnieuw hebt geinstalleerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100