hoe moet ik Windows 8 op mijn mobiel zetten ?

ik heb nu een android 2.1 mobiel de LG gt540GO maar ik wil overgaan naar windows 8 maar waar en hoe doe je dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat gaat niet.

Ook al zou het mogelijk zijn om compleet windows 8 op een telefoon te laten draaien dan heeft jou telefoon als nog niet genoeg opslag en werk geheugen.

Als je Windows Phone 8 bedoeld gaat dit je ook niet lukken omdat je telefoon daar niet voor gemaakt is, Het is wel mogelijk maar je zult er nooit lekker mee werken en alle functies zullen vast en zeker niet werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

niet, want dat kan gewoon niet
windows 8 is voor pc en laptops en windows tablets ?
niet voor smartphones.
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Maar dan moet je toch echt een phone van windows hebben
een nokia geloof ik ? een android phone zal niet werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Woutjuh13, nee er is geen windows 8 voor de telefoon uitgekomen, dit heet Windows Phone 8. Zie 'Phone', dit is toch echter wel een hele andere besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoeld vast Windows Phone 8**