Mijn laptop maakt of en toe een ratelend geluid net alsof hij ergens aanloopt.Wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry moet niet laptop maar desktop computer zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het zou heel goed je harde schijf kunnen zijn. Maak een backup en houdt er rekening mee dat je deze moet vervangen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook een fan zijn, de lagers kunnen versleten zijn, waardoor de schoepen uit balans raken, gewoon ff kijken in de kast, waar de herrie vandaan komt. Kan overigens ook een fan in de voeding zelf zitten. De voedings fan is lastig te vervangen, de andere zijn makkelijk te vervangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Of een draadje wat naar beneden gezakt is, en tegen de fan aan hangt.
toch eens open draaien,je zal kijken wat er allemaal van stof inzit...alles eruit halen,reinigen en je zal zeker verschil merken...