de laptop gaat niet aan wie weet een oplossing?

gister avond deed ik mijn laptop uit en toen bleef er maar afsluiten staan toen heb ik naar een tijdje de start knop ingehouden en toen ging hij uit toen wou ik een uur later de laptop weer aandoen maar toen begon hij alleen te suizen en toen viel hij uit en dat gebeurt nu steeds weer wie weet een oplossing

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is geen energievoorziening meer. De accu is leeg, of de verbinding met het stopcontact is verbroken. Ga alle snoeren even langs of ze nog goed vastzitten, zowel in de laptop als in de muur. Misschien moet de accu worden vervangen.