Waar kan ik een goed windows 7 theme voor xp downloaden? En vooral hoe!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hier niet aan beginnen, ik had het gedaan en toen werd explorer.exe automatisch verwijdert. Mijn advies: niet doen. Het staat misschien wel leuk, maar er kan ook behoorlijk wat misgaan. (wat dus bij mij gebeurde)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was gaan voor een complete Windows 7, daar heb je wat aan. Een thema alleen zet echt geen zoden aan de dijk. 7 is gewoon veel beter.

Het beste antwoord

gewoon op google windows ' xp theme ' indrukken en dan de instructies volgen, meestal moet je progamma downloaden die een andere 'skin' over je xp zet...

een voorbeeld van een nederlandse site en uitleg staat bij de bron.